מבחן עסקי

ללא תשלום


קבל עכשיו חוות דעת לגבי העסק שלך!
השירות מאפשר לך להתרשם מאיתנו, ולנו להפגין את טווח המוצרים שלנו שמתאימים לעסק שלך.

הנתונים חסויים ויימסרו לבעל העסק בלבד.

התחל כעת:

1. ענה על כל שאלה על פי מה שנכון כרגע. אם המצב השתנה לרעה או לחיוב בחודש האחרון ענה בהתאם.

2. השתדל לענות בצורה כמה שיותר מדויקת, תוך שימוש בכפתורי הפלוס והמינוס.

3. אל תתיעץ עם אנשים אחרים לגבי התשובה הנכונה, ענה מנקודת מבטך האישית, כמנכ"ל ובעלים.  

+ = כן, בדרך כלל כן.

- = לא, בדרך כלל לא.

? = לא בטוח, אולי.

 

  - ? +
כן, בדרך-כלל כן    
לא בטוח אולי    
לא, בדרך-כלל לא    
יש למלא את השאלון בתיבות הסימון לפי ההסבר המתואר לעיל - ? +
1. אני משיג את התוצאות הכספיות שהצבתי עבור החברה שלי.
2. יש לי הצלחה רבה באיתור ושכירת עובדים בעלי יכולת.
3. רק תחרות מעטה קיימת בשוק בתחום שלנו.
4. אני נותן לצוות הגביה שלנו ציון 8 מתוך 10 או יותר.
5. במושגים של מה שאנחנו מספקים ללקוחותינו אנו למעשה הטובים ביותר.
6. אני מקיים ביקורת שוטפת על איכות מוצר/שרות שלי.
7. אנו משתמשים בסקרים כאשר אנו מחפשים עסקים חדשים.
8. לעיתים קרובות אני מרגיש אשמה על כך שאיני מבלה יותר זמן עם משפחתי.
9. על מנת לשמור על ערנותם של העובדים, על בעלי החברה ומנהלים לתת בונוסים בלתי צפויים במקום שיטה שגרתית של תשלום בונוסים.
10. אני מאמין שניתן לעזור לאנשים.
11. יש ירידה ברווחיות שלנו בשניים עשר חודשים אחרונים.
12. עובדים לעיתים קרובות אינם מבינים כיצד העבודה שלהם משפיעה על אחרים בחברה.
13. הצרכים השוטפים של לקוחותינו מוגדרים היטב ומשמשים להגדלת נפח המכירות ללקוחותינו אלו.
14. לקוחות מתלוננים לעיתים קרובות על טעויות בחשבונות שלהם.
15. מה שאנו מספקים ללקוחותינו הוא בדרך כלל בזמן, וטוב יותר ממה שציפה לו.
16. אנו משתמשים בתלונות הלקוחות כאמצעי לשיפור העסק.
17. אנו מקיימים רישום של לקוחות חדשים ויודעים מה מידת היעילות מאמצי השיווק שלנו.
18. קיימות השפעות מחוץ לעסק שלי שדורשות את תשומת ליבי כרגע.
19. זה טבעי שעובדים והנהלה לא יבטחו זה בזה.
20. משהו חסר בחיים שלי.
21. יש לנו בעיות של תזרים מזומנים שצריך לפתור.
22. עובדים חדשים בעסק שלי מקבלים הכשרה במהירות ותוך זמן קצר מתפקדים היטב במשרתם.
23. חומרי הפרסום וקידום המכירות שלנו מייצרים ביעילות עסקאות חוזרות.
24. אני תמיד צריך לחכות לדוחות גביה מעודכנים.
25. אילו היה לי ציוד טוב יותר, יכולתי לייצר מוצר/שרות טוב יותר עבור לקוחותיי.
26. הצוות שלי יודע שהוא טוב, איני צריך לשבח אותו.
27. לנו תוכניות יעילות מוכחות ליצירת מכירות חדשות.
28. יש לחץ לא קטן בחיים שלי.
29. לנסות להגדיר ולמדוד את התפוקה של כל עובד יהיה בזבוז זמן.
30. ישנם דברים אחרים שאני חושב שעלי לעשות עם החברה שלי.
31. החברה שלי הייתה מעורבת בהליכים משפטיים נגדה במהלך השנתיים האחרונות.
32. לעיתים קרובות אני מוצא את עצמי פותר בעיות של אחרים (מנהלים או עובדים) לטפל בהן.
33. אנו לא מוציאים באופן קבוע תקשורת ללקוחותינו הקבועים.
34. לחברה שלנו יש מוניטין אצל מנהל הבנק.
35. מחלקת מכירות שלנו מתלוננת לעיתים קרובות על האספקות.
36. לעסק שלי אין כל צורך ב"תוכניות הבראה".
37. החברה שלנו מקבלת חשיפה חיובית במאמרי עיתונים, פרסום חופשי וכו'.
38. לעיתים אני מודאג בקשר למצב הבריאות שלי.
39. עבודת צוות מעכבת יצירתיות.
40. ישנן כמה בעיות בעסק שלי שעבורן אין לי פתרונות.
41. כמות החובות שיש לחברה שלי מהווה בעיה או פוטנציאל לבעיה.
42. הייתי יכול לעשות הרבה יותר עבודה ביום אילו היו לי פחות הפרעות.
43. אנו עוסקים בקידום מכירות שנועד במיוחד ללקוחותינו הקיימים.
44. תשלום משכורות מתבצע תמיד בזמן.
45. עדיין לא הדרכתי אף אחד כיצד לנהל ולטפל בייצור/שרות טוב כפי שאני עושה זאת.
46. יש לנו ואנו משתמשים בתיבת הצעות ייעול של העובדים (או שיטה דומה).
47. יש לי לפחות עובד אחד שתפקידו היחידי הוא לפתח עסקים חדשים.
48. יש יותר מדי תאונות/טעויות בחיים שלי.
49. מדיניות טובה בעסקים תהיה לעגל כל פינה אפשרית כדי להגדיל את שולי הרווח.
50. אני מתכוון למצוא דרך להיות יעיל יותר.
51. רווחיות החברה שלי בטווח ארוך נמצאת בעליה.
52. תקשורת בתוך החברה שלי זורמת במהירות ובאופן חלק לאדם הנכון ללא אי הבנות.
53. המכירה הממוצעת פר לקוח נמצאת בעליה
54. אנו בדרך כלל מאחרים בתשלום המסים שלנו.
55. איכות השירות נוטה להתמוטט כאשר אני מתרחק מהשטח לתקופת זמן ממושכת.
56. מערכת הדרכת העובדים שלנו היא עניין שבשגרה.
57. אנו לא מצפים לתגובה מיוזמות הפרסום שלנו.
58. יש לי בעיה בריאותית אחת או יותר.
59. רוב האנשים אינם רוצים לעבוד ועושים זאת רק מתוך צורך כלכלי.
60. אני מחפש עזרה כדי לשפר מצבים.
61. סך המכירות שלי גדל בשנתיים האחרונות.
62. יש לי שיטת תגמול לאנשים העושים יותר ממכסתם.
63. אנו מפסידים עסקאות מכיוון שאין לנו מעקב פעילות הולם אחר לקוחותינו הקיימים.
64. אני יכול להשיג את כל המסמכים הפיננסיים שלנו בהתראה קצרה.
65. אנשי הייצור/שרות שלי גאים ביצירת לקוחות מרוצים.
66. יש לי כמה אנשים שמקבלים כרגע הכשרה כדי שיוכלו לתפוס עמדות בכירות מאלה שהם תופסים כרגע.
67. יצירת עסקאות חדשות אינו חלק העיקרי מתחזית המכירות שלנו.
68. אחרים השפיעו עליי בביצוע החלטות שאחר כך התחרטתי עליהן.
69. התרחבות אינה תמיד רצויה.
70. יש משהו שעלי לשנות או שדברים יחמירו.
71. קיים גורם חיצוני המהווה איום לקיומה של החברה שלי.
72. אני תוהה לעיתים עד כמה באמת יצרניים הם העובדים שלי.
73. יש לנו מאגר נתונים מלא לגבי הלקוחות שלנו בעבר ובהווה.
74. הייתי רוצה לקבל את הדוחות הכספיים שלנו יותר מהר.
75. לפעמים אני מתכווץ ורוצה להסתתר כאשר העובדים שלי מדברים עם לקוחות.
76. אנו מסתדרים היטב ללא הכשרה של עובדים.
77. יחסי הציבור הם חלק העיקרי במאמצי השיווק שלנו.
78. לעיתים אני חווה תקופות של דאגה ודיכאון.
79. רוב הבעיות בין אנשים יכולות להיפתר בעזרת תקשורת.
80. רוב הדברים שמתיימרים לעזור לבני אדם גורמים למעשה ליותר נזק מטוב.
81. החברה שלי תלויה במימון חיצוני נוסף (חובות או ערבויות) כדי להמשיך להתקיים.
82. אני מנהל גרפים של כל הסטטיסטיקות החשובות של החברה שלי.
83. יש לנו בסיס מתרחב של לקוחות מאוד נאמנים.
84. רשימת הנכסים הקבועים שלנו שלמה ומעודכנת.
85. קיים תאום מצוין של כספים, אספקה, כח-אדם, לוגיסטיקה וכו' בעסק שלי.
86. אני מיישם עקרונות בקרת האיכות על כל הארגון שלנו.
87. אני מנהל רישומים נפרדים של עסקאות חדשות ועסקאות חוזרות.
88. הסיפוק מהפעלת העסק שלי עולה בהרבה על הקשיים.
89. מנהיג טוב לא יהסס להקריב אדם יחיד לטובת הקבוצה.
90. אין שום דבר שמישהו אחר יכול להגיד לי שיכול לעזור לי לנהל טוב יותר את העסק שלי.
91. מצב המזומנים של החברה שלי טוב יותר מאשר לפני שנה.
92. באופן כללי המורל בחברה שלי גבוה מאוד.
93. %50 או יותר מהעסקים שלנו מגיעים מלקוח אחד.
94. אני יודע לאן הכסף הולך לפני שמוציאים אותו.
95. לו היינו עורכים סקר ללקוחותינו, לפחות %90 מהם היו אומרים שהם מרוצים ממה שאנו מספקים.
96. יש לי סטטיסטיקה שמודדת את היעילות של בקרת האיכות שלנו.
97. אנו מקבלים עסקאות חדשות מלקוחות קיימים המפנים אלינו.
98. מישהו או משהו אחר אחראי למצב שהחברה שלי נמצאת בו.
99. מנהל טוב יעדיף להרוויח כסף ולא ללוות אותו.
100. אני תמיד מחפש דרכים לשפר את עצמי ואת החברה שלי.
מלל חופשי להערות ונתונים נוספים
שם:
מייל:
חברה:
טל:
בחזרה לראש הדף